Mark en Maaike op wereldreis

Nog 2 weken!

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie ons allemaal willen gaan volgen op onze wereldreis! Mark en ik zijn druk bezig met alle voorbereidingen en om mijn huis in te pakken. We zijn erg blij met de mensen om ons heen die ons willen helpen met de verhuizing en zo!! Ons visum voor India is binnen dus we kunnen op 16 februari vertrekken richting Mumbia! Mark en ik hebben er veel zin in! Het gaat een fantastische reis worden die we nooit gaan vergeten! Voor de mensen waar we niet meer persoonlijk afscheid van kunnen nemen: 'heel veel succes en plezier het komende jaar en hopelijk horen we van jullie via onze site'.
Tot binnenkort!!

Groetjes Maaike

Reacties

Reacties

monique

Mooi dat het visum binnen is, nu kan het écht!!Succes nog met de laatste voorbereidingen deze weken. Tot snel!

Lilian Janssen

Dag Mark en Maaike, we wensen jullie een ontzettend mooie reis die inderdaad onvergetelijk voor jullie zal worden. Natuurlijk onvergetelijk in alleen maar goede en mooie herinneringen.

Lilian en Marion van de Open universiteit.

Eva

Oooh, nog maar 1 weekje. Wat spannend! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en tot zaterdag.

Liefs Eva

Meriam Weiss

hallo Mark en Maaike, ik wens jullie een fantastische tijd met heel veel mooie herinneringen! Ik ga in ieder geval jullie blog trouw volgen.... groetjes, Meriam

Carla

Bonne route à vous deux!!!

Jochen Volkers

Hallo Mark en Maaike,

Ontzettend leuk om jullie te volgen via de website. Kunnen wij lekker wegdromen bij de mooie foto's terwijl we hier hard aan het werk zijn. Ik wens jullie een hele mooie reis toe en geniet ervan!

Groetjes, Jochen

Rianne

Hoi Maaike (en Mark),
Vandaag is de grote dag.. spannend hoor. Ik hoop dat jullie goed in India aankomen en kijk uit naar jullie verhalen. Have fun!
Groetjes Rianne

Tanja

He Kanjers,

Veel plezier samen, maak er wat moois van!

grt Tanja & Fam

Irette

Jullie zijn onderweg! Wat een gek idee. Mark heb eigenlijk op het laatste moment niet meer echt gedag kunnen zeggen maar dat hebben ook al eerder gedaan.. Geniet ervan en ik kijk wel op de site waar jullie zijn en wat jullie doen!

Groetjes
Irette

trees butot

lieverds
hoop dat jullie goed aangekomen zijn... en nu het avontuur tegemoet!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!