Mark en Maaike op wereldreis

Welkom op onze reispagina!

Hallo en welkom opons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waarwijzijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewij gaan maken vind je in ons profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Mark en Maaike

Reacties

Reacties

Erik

Top site, hiermee blijven we straks helemaal op de hoogte van jullie avonturen. Misschien is het een leuk idee om ook jullie reis plannen hier ook neer te zetten.

Gr. Erik.

Robert

Hoi Mark, niet meer persoonlijk afscheid kunnen nemen dan even via deze weg!! Veel plezier jullie beiden en geniet van de vrijheid, elkaar en de wereld.

A3

Hoi Mark... Chips... heb ik je toch nog gemist :-( Ik wens jullie beiden een fantastische reis, geniet!!!! Groetjes A3.

Irette

Hi Mark (en Maaike natuurlijk)

Geniet van jullie reis samen!
Gelukkig zien we elkaar nog even de 27e voor je echt weggaat..:-)
Irette

Henriette

hoi Maaike (en Mark), wat een prachtige site, dat belooft heel wat!!! Alvast een geweldige reis gewenst, ik ga met jullie meeleven!! Jammer dat je weggaat Maaike, maar na dit jaar reizen wordt je alleen maar een betere therapeut! groetjes Henriette

Inge Seuren

Beste Mark, ik heb je niet meer gesproken tijdens je laatste werkdagen, maar wilde toch nog even van de gelegenheid gebruik maken om jullie ongelofelijk veel plezier te wensen tijdens jullie grote avontuur. Ik heb mij reeds aangemeld voor jullie spannende reisverhalen, zo kan ik lekker meegenieten. Heel veel plezier, geluk, wijsheid en goede gezondheid. En tot over een lange tijd! Groetjes uit het regenachtige zuiden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!